Monday, May 9, 2011

I guess...that's it?

It's been a while after my chit chat session with mr.P...
Malas nk cite kt blog walopun ade funny moment time chit chat tuh..haha~

Well, conclusion nye I've made a few BIG mistakes during that time..
Bukan 1 okeyh, tp beberapa byk gak la..
The BIGGEST mistake I've made is to say 'YES'..

Mungkin time tu ak x pikir btol2...ak da penat tggu kot..pressure from everyone..sigh~
Seminggu ak tggu results, time ni lah br terpikir mcm2..
Then I realize yg this is not what I want for my life..
Maybe org len kate ak ngade2...so what? ak ssh ade korg nk tlg? then i'll b alone gak..kan3?

After ak call utk ntak update, die kate cmni,

"u'll know the results definately by dis week..."

sepanjang mggu ak suspen dgn hp... =_=

sampai la ari jumaat, bile blk umah...rasa tenang..
maybe that's it... bkn rezki ak kt stu..
n most important thing,

THANK YOU ALLAH.... for hearing my prayers...